Thursday, April 2, 2009

my heart's voice 4 today..:)

FUHH~~~~
Today i need to go to sec.7 school.. so as usual,wake up early..
prepare like going to school..
ohh, sesungguhnye ak merindui saat2 itu..:p
tp asl kene g skul tu plak??
actually nk g 18 but going alone??
no la..bored.
so decide g yg dkt jela.
i need to get sign from the headmistress for my document2 tu..wow!
and actually i hate that part..hu3
b4 7 o'clock i da terpacak kat skul tu coz i go with my sis yg already skul at there..
and seperti biasela..
sume mate memandang..
x psl2 jd femes plak..ho3
am i too weird..? HUH..dunno.. ask them..
then i go to the office and wat pape yg patot sume tuh..
BUT
arrrgh..many problem plak yg blaku..
at that time, i felt very2 fed-up!
n i decided to go back..
nasib bek time da jln sparuh jln tu,
my mom call and told me to return back to the school.
whuut???
yes..you have to go back..
my mom said..
pnatnye..:(
then tetiba plak org pjabat tu kate ok, n problem sume le diselesaikn..
nseb bek la..
thanx GOD!
then i go back with a big2 smile..:)
for the first time i walk from that school to my home..
waah..
tula,kalo de kete kn sng..lesen kat uma wat perhiasan je. hu3
so drive my own car jela which is my FEET..
hurm, doesn't matter la..
actually bes oow jln kaki ni.
lalu tepi tasik tu..
fuuh~~ angin meniup sepoi2 bahasa..
tenang je rase.. dpt lupakn prob2 n feeling tertekan dlm my life ni.
saje je amik jln jauh..
mkn angin jap..hu3
n lalu la kat taman pmainan dkt2 ngn area my home tu..
i miss that tmn.
pity for u garden.. the memorable garden..
da lame x g ctu..sorry..:(
after jln2 jap kat ctu,xde org pon..
then blk..
trus terlentang..kpenatan!
tu la da lame x exercise..he3
ala, actually xdela pnat sgt pon.. juz lenguh kaki jew..hu3
kol 11 lbey, org pests control pon dtg spt yg djanjikn..
what i need to do is juz watching them doing their work.
n tetiba je org tu tnye..
"dek, x skola ke?"
whuut??
then i said, da abes skul la..
oo yeke..umo bape ni??
org tu asking me..
18..
keciknyer..
ske ati dye je ckp gitu..hu3
actually ak xdela kcik sgt..
ak ngn kwn2 sume lbey kurg je..kn gurlz???
whateva!
i still proud of myself..
after that, da komen ttg diri ak,
dye komen plak my signature.. coz i need to sign the resit..
he said, npe sign x mcm doctr??
kate nk jd doctr..
hey, up to me laa.hu3
after a few minute..
they go back..
huh!
done my work 4 today..:) tataa...

0 patient's comments:

Post a Comment

copyright reserved, by http://cheekyzbaby.blogspot.com